Központi vízkárelhárítási bejelentések: +36 80 204 240
Széchenyi logo
Központi vízkárelhárítási bejelentések: +36 80 204 240

Álláspályázat - Pénzügyi ügyintéző

PÁLYÁZAT

Országos Vízügyi Főigazgatóság

Közgazdasági Főosztály

Költségvetési Osztály

PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐ

munkakör betöltésére

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. május 28.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. május 31.

 

Az Országos Vízügyi Főigazgatóság a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 20/A. §-nak megfelelően pályázatot hirdet az intézmény Közgazdasági Főosztályán pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére, határozatlan időtartamra.

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest, Márvány u. 1/D.

 

A munkakörbe tartozó feladatok:

 

A Főigazgatóság pénzforgalmának bonyolítása, elszámolása, érvényesítési feladatok ellátása. Biztosítja a Forrás.NET rendszer és a Kincstári SZR között a banki forgalom adatainak elektronikus küldés-fogadását, a bankkivonatok naprakész nyilvántartását. Közreműködik az ERA kódok rendezésében és a Kincstár Központi Moduljának (KM) történő adatküldés/fogadás feladataiban. Részvétel a kötelezettségvállalások, követelések nyilvántartásában, egyeztetésében. Követeléskezelés. Adatszolgáltatás a finanszírozási tervek, a pénzforgalmi jelentések, a mérlegjelentések, és a költségvetési beszámoló elkészítéséhez.

 

Tevékenységét a Költségvetési osztály osztályvezetőjének közvetlen alárendeltségében végzi.

 

Pályázati feltételek:

 

  • középfokú végzettség,
  • pénzügyi számviteli szakképzettség,
  • számítógépes irodai alkalmazások (word; excel) ismeret és gyakorlat,
  • büntetlen előélet,
  • magyar állampolgárság.

 

Előnyt jelent:

 

  • központi költségvetési intézménynél pénzügyi munkában szerzett gyakorlat,
  • Forras.Net, SZR, KM programok ismerete,
  • mérlegképes könyvelői végzettség,
  • pénzügyi szakirányú főiskolai vagy egyetemi végzettség.

 

Pályázat tartalma:

 

  • motivációs levél,
  • részletes, fényképes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata,
  • Amennyiben a pályázó a pályázatot elnyeri szükséges 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány eredeti példányának benyújtása.

 

Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvényben valamint a vízügyi ágazatra vonatkozó 391/2017. (XII. 13.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

A pályázatot 2024. május 28-án 14.00 óráig elektronikus úton az humanpolitika@ovf.hu email címre, vagy levélben az Országos Vízügyi Főigazgatóság Titkárságára, a 1012 Budapest, Márvány u. 1/D. címre kell eljuttatni az „OVF pénzügyi ügyintéző” jelige feltüntetésével.

 

Szakmai kérdésekben további felvilágosítás kérhető Dila Erikától a Közgazdasági Főosztály főosztályvezetőjétől a 225-44-00/10082-es telefonszámon.

A pályázat elbírálásának rendje:

Az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.

A pályázatokat bizalmasan kezeljük, a pályázókat az eredményről írásban tájékoztatjuk. A meghirdetett munkakör eredményes pályázat esetén azonnal betölthető.