palyazat_fooldal

Események

19
2019. június 19., szerda

SVN konferencia

2019. június 19-én az Országos Vízügyi Főigazgatóság az Agrárminisztériummal közös szervezésű szakmai konferenciát tartott a Sivatagosodás és Aszály Elleni Küzdelem Világnapja alkalmából.

12
2019. március 12., kedd

A TSOnline országos tájékoztató zárórendezvénye, 2019. március 12.

Megrendezésre került a TSOnline országos tájékoztató zárórendezvénye.

11
2019. február 11., hétfő

Vizet mindenkinek! - VV 2019

"Vizet mindenkinek!" szlogennel indul idén is a Víz Világnapi rendezvénysorozat!

Információkat kaphatsz a cikken belül és a vizvilagnap.hu weboldalon.

Korábbi események
Tartalomfelelős: Palánkay Patrícia, humánpolitikai osztályvezető

Álláspályázat - üzemfenntartási referens

2019. július 30., kedd 12:31

PÁLYÁZAT

Országos Vízügyi Főigazgatóság

Vagyongazdálkodási Főosztály

Vagyongazdálkodási Osztály

üzemfenntartási referens

munkakör betöltésére

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2019.08.27.

Az Országos Vízügyi Főigazgatóság főigazgatója - a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 20/A. §-nak megfelelően - pályázatot hirdet az intézmény Vagyongazdálkodási Főosztály, Vagyongazdálkodási Osztály üzemfenntartási referens munkakör - határozatlan időre történő - betöltésére.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: 1012 Budapest Márvány u.1/D. (esetenként vidéki utazás)

 

A munkakörbe tartozó feladatok:

  • A vízügyi ágazat ingatlanjain (épületein) végzett beruházási és felújítási munkák felügyelete,
  • Felépítményes ingatlanokkal kapcsolatos műszaki szempontú adatbázis kialakítása és folyamatos karbantartása,
  • Közreműködés az OVF által bonyolított építési munkákkal kapcsolatos beszerzési és közbeszerzési eljárások műszaki dokumentációjának elkészítésében,
  • Szakmai értékelések és hatékonysági elemzések elkészítése,
  • Felügyeleti szervek felé történő adatszolgáltatások elkészítése,
  • Fejlesztési feladatokkal kapcsolatos felmérések és előterjesztések elkészítése,
  • OVF által bonyolított beruházások adatainak összegyűjtése és ehhez kapcsolódóan a Központi Állami Beruházás Ellenőrzési Rendszerben (KÁBER) adatszolgáltatási feladatok teljesítése,
  • A vízügyi ágazat gép, berendezés, eszköz állományával kapcsolatos nyilvántartás kidolgozása, annak naprakész vezetése, központosított eszköz és készletbeszerzések tervezése, előkészítése és koordinálása,
  • Vagyongazdálkodási értékelő és elemző előterjesztések és anyagok elkészítése,
  • Szakterületi szabályzók elkészítésében történő közreműködés, jogszabály és szerződéstervezetek véleményezése.

 

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú műszaki végzettség,
  • legalább 3 éves műszaki területen szerzett szakmai gyakorlat,
  • magas szintű számítógépes ismeretek: Windows, Word, Excel, PowerPoint,
  • B kategóriára érvényes vezetői engedély, vezetési gyakorlat,
  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség.

Tevékenységét a Vagyongazdálkodási Főosztály vagyongazdálkodási osztályvezetőjének közvetlen alárendeltségében végzi.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • TERC építőipari költségvetés készítő program ismerete,
  • KÁBER rendszer ismerete,
  • építész / építészmérnöki / gépészmérnöki végzettség,
  • magasépítési kivitelezési szakterületen szerzett gyakorlat,
  • műszaki ellenőri jogosultság,
  • projektek előkészítésében szerzett gyakorlat,
  • terhelhetőség, pontosság, rugalmasság, megbízhatóság,
  • központi költségvetési/államigazgatási szervnél szerzett minimum 2 év szakmai gyakorlat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a pályázó szakmai életútját bemutató, fényképes szakmai önéletrajz és motivációs levél (bruttó fizetési igény megjelölésével),
  • a kinevezési feltételek fennállását igazoló okiratok másolata (iskolai végzettség, szakképzettség),
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata, amely igazolja azt is, hogy a pályázó nem áll foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt,
  • hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó anyagát a vonatkozó jogszabályok szerint (GDPR) az arra jogosult személyek megismerhetik.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra "A vízügyi igazgatási szerveknél foglalkoztatottak közalkalmazotti jogviszonyának különös szabályairól" szóló 391/2017. (XII.13.) Korm. rendelet az irányadó.

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázatot kérjük elektronikus úton benyújtani a palankay.patricia@ovf.hu és másolatban a szatmari.szilveszter@ovf.hu email címre „OVF üzemfenntartási referens” jelige feltüntetésével.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A pályázat elbírálását követően azonnal betölthető, 3 hónap próbaidő kikötése mellett.

A pályázat elbírálásának rendje:

Az előírt követelményeknek megfelelő, benyújtott önéletrajz és motivációs levél alapján az alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követően történik a munkáltatói döntés. Érvénytelen a hiányosan vagy késve benyújtott pályázat.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019.09.13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt nyújt:

Palánkay Patrícia osztályvezető a 06-1-225-4400/10-235 telefonszámon és

Szatmári Szilveszter főosztályvezető a 06-1-225-4400/10-274 telefonszámon.

Utolsó módosítás: 2019. július 30., kedd 12:34, Radó Mónika